Internet i robienie zakupów

Kategoria: Internet | Tagi: , ,

Internet i robienie zakupów Jeśli już opisujemy robienie zakupów w internecie to pod żadnym względem nie możemy zapomnieć o tym, że dzielimy kupowanie na sklepy oferujące nam uczciwość, jak i na kradnące sklepy, oferujący swoje produkty jak i usługi za ceny wysokie i nie odpowiednie do tych jakie ma konkurencja. Przed takim czymś, takimi wybrykami należy się chronić. Sposób na to jest jeden – należy kupować tylko u dobrych sprzedawców. U takich, u których mamy pełne zaufanie i możliwość otrzymania atrakcyjnej ceny za jakiś towar – i to jest takim moim okiem, bo chyba każdy przyzna mi rację, że nie warto kupować coś co okazuje się być szalenie tanie, ponieważ:a. możemy otrzymać coś na wzór nieodpowiedniego sprzętu, wady techniczne, fizyczneb. dostaniemy sprzęt, wszystko będzie działo dobrze, ale pod klapkami będzie to zwykła, chińska podróbka, a wiadomo co z chin to musi być coś złego, kręconego i nie legalnego, więc lepiej jest się zastanowić kilka razy zanim się coś kupi i to jest takie wnioskowanie – moim zdaniem.Dziękuję za uwagę.

Obsługa w kiosku i sklepie spożywczym

Kategoria: Internet | Tagi: , ,

Obsługa w kiosku i sklepie spożywczym Obsługa w sklepach, bankach, w urzędach, na poczcie jeszcze nie tak dawno temu była synonimem niedbalstwa, aroganctwa i licznych zaniedbań. Dziś, kiedy mamy do czynienia z daleko idącymi procesami prywatyzacyjnymi, obsługa w kiosku nie musi już być nieznośna dla klienta. Trudno przecież nie dbać o klienta, który, jeśli wyjdzie z założenia, że nie został fachowo obsłużony, przejdzie na drugą stronę ulicy i kupi gazetę u konkurencji. Obsługą w kioskach czy w salonach prasowych niejednokrotnie zajmują się sami właściciele. Klient nie jest już petentem, lecz źródłem dochodów kioskarza, źródłem, o które należy dbać. Obsługa w sklepach jest różna, jedni na nią narzekają, inni chwalą, ale generalnie rzecz biorąc sytuacja się poprawia. Sprzedawcy dbają o klienta, szanują go, ponieważ zdają sobie sprawę, że, wedle powiedzenia, klient nasz pan. Bez klienta sklep spożywczy po prostu nie będzie funkcjonował, sprzedawczyni nie będzie miała pracy. Skończyły się już komunistyczne czasy pustych półek sklepowych i żenującego poziomu obsługi klienta w sklepie mięsny. Dziś robi się wszystko, aby klienta przyciągnąć do sklepu, aby chętnie klient powracał z nową listą zakupów tygodniowych. Obsługa w sklepach spożywczych jest z pewnością coraz lepsza.

Dostawa produktów z sieci

Kategoria: Internet | Tagi: , ,

Dostawa produktów z sieci Produkty z sieci internet są często dostarczane za pośrednictwem popularnej poczty polskiej jak również usług kurierskich. Jednak to my ustalamy wcześniej ze sklepem co chcemy tak naprawdę dostać. Czy ma to być firma kurierska (która jest droższa od poczty, ale mamy paczkę otrzymać w ciągu 24h), czy też płacimy mniej, ale otrzymujemy paczkę pocztą do domu, jednak nie będzie Ona na pewno dobrze traktowana i może w drodze zginąć, czego na pewno nie chcielibyśmy, więc lepiej jest ubezpieczyć daną paczkę.Zalety jeśli chodzi o firmę kurierską to takie, że towar jest lepiej traktowany i może dojść do nas maksymalnie najpóźniej w ciągu 72 godzin, są to jednak sytuacje wyjątkowe i mało spotykane, Ja miałem tylko tak raz i nie zapomnę tego jak martwiłem się o swoją paczkę…Poczta Polska oferuje również swoje usługi, jednak na nieco niższym poziomie, dostarcza paczkę dopiero od dwóch dni roboczych i jeszcze nie traktuje jej tak jak powinna więc…należy tutaj uważać przy kupowaniu usług naszej kochanej Poczty, nie kiedy może to po prost się nie udać. Aby dobrze kupić często jest warto skorzystać z portali aukcyjnych, a jeśli i tutaj nie ma dobrych cen to najlepiej jest skorzystać z czegoś takiego jak porównywarka cen. Tam najczęściej znajdziemy dobre dla siebie jak i dla innych rozwiązanie, które pokaże, że dostaniemy nie tylko dobry produkt jak również coś na co zasłużyliśmy, bo sami tego szukaliśmy i wypatrywaliśmy opinii o danym produkcie.Dobre porównywarki cen to przede wszystkim ceneo.pl jak również porównywarka cen podobna do tej poprzedniej, mowa tutaj o skapiec.pl, wszystkie te maszyny pokazują nam dostępne w internecie najmniejsze jak i największe oferty. Nie ma tam jednak wszystkich sklepów, bo wcześniej w takiej porównywarce trzeba zainstalować odpowiedni sklep, poprzez założenie konta i wtedy porównywać, więc zawsze jest jakieś 10%, że dany produkt da się jeszcze taniej kupić, jednak jeśli nie mamy już jakiegoś wyjścia to warto czasami spojrzeć na sklep internetowy od innej strony, poprzez porównywarkę cen. I to tyle na dzień dzisiejszy.

Obsługa dawniej i dzisiaj

Kategoria: Internet | Tagi: , ,

Obsługa dawniej i dzisiaj W czasach komunistycznych, które na całe szczęście przeszły już do historii, w Polsce obsługa w sklepach nie zawsze była fachowa i miła. Kasjerki i ekspedientki pracowały na państwowych posadach i kompletnie nie liczyły się z potrzebami konsumenta. Oczywiście jest to duże uproszczenie kwestii obsługi w klienta w czasach komunistycznych, ponieważ nie wszyscy sprzedawcy klienta uważali za mniej niż zero. Obsługa w sklepach często wiązała się z nudą ekspedientek i sprzedawców, bo półki sklepowe świeciły pustkami i po prostu nie było kogo nieraz obsługiwać. Świetnie tę sytuację przedstawił w skeczu kultowy już w Polsce Kabaret Tey. Obsługa w sklepach w dzisiejszych czasach zależy od wielu czynników. Przede wszystkim od branży i zarobków sprzedawców. Są branże, które wymagają specjalnych umiejętności, kompetencji i doświadczenia, w takich branżach zazwyczaj pracują specjaliści, którzy znają się na danej dziedzinie. Jednakże są też branże, które nie wymagają szkoleń, lub pozornie nie wymagają znajomości danej dziedziny, wtedy częstokroć możne się zdarzyć, że ekspedient nie jest przygotowany do wykonywania swojego zawodu i klienci nie są zadowoleni z obsługi. Obsługa w sklepach zależy też w dużej mierze od zarobków ekspedienta, często dobrze zarabiający kasjer jest po prostu dużo milszy dla klienta, niż ten który zarabia mniej.

Kategorie

O nas

  • Second hand to angielska nazwa oznaczająca potoczne 'drugą rękę', w języku polskim nazwa ta oznacza odzież z tak zwanej drugiej ręki, czyli rzeczy używane bądź nowe, nie noszone, które ktoś kupił i nie miał z nich żadnego pożytku. Pomysł na wprowadzenie do Polski sklepów z tanią odzieżą, zapoczątkowany został w latach 90 XX wieku. Początkowo, były to jedyne sklepy, gdzie można było dostać tanią odzież w prawie każdym rozmiarze. Popularność second handów rozwinęła się w Polsce na początku XXI wieku. Polska stała się głównym importerem tej odzieży, a wejście Polski 1 maja 2004 roku do Unii Europejskiej doprowadziło do otworzenia się nowych ścieżek umożliwiających wymianę z innymi krajami.

    Ludzie podchodzą do second handów bardzo sceptycznie, nie są do końca przekonani do rzeczywistej, dobrej jakości danego produkty. Mimo to, nawet ci najwięksi anty fani tego rodzaju sklepów, czasem zaglądają do second handów, aby kupić coś za niższą cenę, a czasem trafić na rzeczy firmowe, które normalnie mogłyby by kosztować ok. 60 zł, a nie 15 czy 20 zł. Tak więc, nie można od razu nastawiać się na nie i myśleć, że używana odzież jest gorsza, warto najpierw poznać dany sklep, a dopiero potem go oceniać. Gra Planszowa Przez Afrykę