Obsługa w kiosku i sklepie spożywczym

Kategoria: Internet | Tagi: , ,

Obsługa w kiosku i sklepie spożywczym Obsługa w sklepach, bankach, w urzędach, na poczcie jeszcze nie tak dawno temu była synonimem niedbalstwa, aroganctwa i licznych zaniedbań. Dziś, kiedy mamy do czynienia z daleko idącymi procesami prywatyzacyjnymi, obsługa w kiosku nie musi już być nieznośna dla klienta. Trudno przecież nie dbać o klienta, który, jeśli wyjdzie z założenia, że nie został fachowo obsłużony, przejdzie na drugą stronę ulicy i kupi gazetę u konkurencji. Obsługą w kioskach czy w salonach prasowych niejednokrotnie zajmują się sami właściciele. Klient nie jest już petentem, lecz źródłem dochodów kioskarza, źródłem, o które należy dbać. Obsługa w sklepach jest różna, jedni na nią narzekają, inni chwalą, ale generalnie rzecz biorąc sytuacja się poprawia. Sprzedawcy dbają o klienta, szanują go, ponieważ zdają sobie sprawę, że, wedle powiedzenia, klient nasz pan. Bez klienta sklep spożywczy po prostu nie będzie funkcjonował, sprzedawczyni nie będzie miała pracy. Skończyły się już komunistyczne czasy pustych półek sklepowych i żenującego poziomu obsługi klienta w sklepie mięsny. Dziś robi się wszystko, aby klienta przyciągnąć do sklepu, aby chętnie klient powracał z nową listą zakupów tygodniowych. Obsługa w sklepach spożywczych jest z pewnością coraz lepsza.

Obsługa dawniej i dzisiaj

Kategoria: Internet | Tagi: , ,

Obsługa dawniej i dzisiaj W czasach komunistycznych, które na całe szczęście przeszły już do historii, w Polsce obsługa w sklepach nie zawsze była fachowa i miła. Kasjerki i ekspedientki pracowały na państwowych posadach i kompletnie nie liczyły się z potrzebami konsumenta. Oczywiście jest to duże uproszczenie kwestii obsługi w klienta w czasach komunistycznych, ponieważ nie wszyscy sprzedawcy klienta uważali za mniej niż zero. Obsługa w sklepach często wiązała się z nudą ekspedientek i sprzedawców, bo półki sklepowe świeciły pustkami i po prostu nie było kogo nieraz obsługiwać. Świetnie tę sytuację przedstawił w skeczu kultowy już w Polsce Kabaret Tey. Obsługa w sklepach w dzisiejszych czasach zależy od wielu czynników. Przede wszystkim od branży i zarobków sprzedawców. Są branże, które wymagają specjalnych umiejętności, kompetencji i doświadczenia, w takich branżach zazwyczaj pracują specjaliści, którzy znają się na danej dziedzinie. Jednakże są też branże, które nie wymagają szkoleń, lub pozornie nie wymagają znajomości danej dziedziny, wtedy częstokroć możne się zdarzyć, że ekspedient nie jest przygotowany do wykonywania swojego zawodu i klienci nie są zadowoleni z obsługi. Obsługa w sklepach zależy też w dużej mierze od zarobków ekspedienta, często dobrze zarabiający kasjer jest po prostu dużo milszy dla klienta, niż ten który zarabia mniej.

Kategorie

O nas

  • Second hand to angielska nazwa oznaczająca potoczne 'drugą rękę', w języku polskim nazwa ta oznacza odzież z tak zwanej drugiej ręki, czyli rzeczy używane bądź nowe, nie noszone, które ktoś kupił i nie miał z nich żadnego pożytku. Pomysł na wprowadzenie do Polski sklepów z tanią odzieżą, zapoczątkowany został w latach 90 XX wieku. Początkowo, były to jedyne sklepy, gdzie można było dostać tanią odzież w prawie każdym rozmiarze. Popularność second handów rozwinęła się w Polsce na początku XXI wieku. Polska stała się głównym importerem tej odzieży, a wejście Polski 1 maja 2004 roku do Unii Europejskiej doprowadziło do otworzenia się nowych ścieżek umożliwiających wymianę z innymi krajami.

    Ludzie podchodzą do second handów bardzo sceptycznie, nie są do końca przekonani do rzeczywistej, dobrej jakości danego produkty. Mimo to, nawet ci najwięksi anty fani tego rodzaju sklepów, czasem zaglądają do second handów, aby kupić coś za niższą cenę, a czasem trafić na rzeczy firmowe, które normalnie mogłyby by kosztować ok. 60 zł, a nie 15 czy 20 zł. Tak więc, nie można od razu nastawiać się na nie i myśleć, że używana odzież jest gorsza, warto najpierw poznać dany sklep, a dopiero potem go oceniać. prywatne przedszkole kraków rozbijacz bijakowy Gra karciana Torcik