Obsługa w marketach

Kategoria: Internet | Tagi: , ,

Obsługa w marketach Obsługa w różnych sklepach jest obiektem licznych pochwał bądź też skarg klientów. W dużych centrach handlowych, w hipermarketach pracują zazwyczaj ludzie młodzi. Zazwyczaj też pensje nie są zbyt wysokie, dlatego czasami można się spotkać z niemiłym spojrzeniem kasjerki, która po całym dniu ciężkiej pracy za niewielkie wynagrodzenie nie ma najmniejszej ochoty na uśmiech i miłe słowo. Oczywiście jest to tylko skrajny przykład obsługi w supermarketach, ale przykład ten ilustruje zjawisko, które można zawrzeć w twierdzeniu: Im pracownik więcej zarabia, tym milszy jest dla klientów i tym chętniej pracuje po godzinach. Obsługa w sklepach mięsnych wymaga schludnego ubioru, miłej aparycji, znajomości produktów, umiejętności sprawnego liczenia i wydawania pieniędzy. Obsługa w sklepie mięsnym kojarzyła się jeszcze do niedawna z tęgą panią, która bynajmniej uśmiechem klienta nie raczyła. Ale to już przeszłość, z której możemy się jedynie pośmiać oglądając satyryczne filmy Stanisława Barei. Obecnie w sklepach mięsnych pracują licealistki, studentki, miłe, młode panie, które zawsze służą pomocą w wyborze szynki czy kiełbasy. Obsługa w sklepach mięsnych jest coraz lepsza, potwierdzają to liczni zadowoleni z zakupów klienci. Obsługa w sklepach polskich znacznie się zmieniła od czasów komunistycznych, kiedy to istniały państwowe sklepy odzieżowe z nie zawsze miłą i profesjonalną obsługą. Oczywiście powiedzieć, że w czasach komunistycznych obsługa w sklepach była fatalna można łatwo, jednakże jest to duże uogólnienie, z pewnością krzywdzące wobec solidnych, uczciwych i kompetentnych pracowników. Faktem jednak jest, że dzisiejsza obsługa w sklepach odzieżowych to krok milowy w kierunku nowej jakości usług handlowych. Uśmiechnięte i elegancko ubrane ekspedientki w sklepach odzieżowych nie dziwią dziś już przecież nikogo.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Kategorie

O nas

  • Second hand to angielska nazwa oznaczająca potoczne 'drugą rękę', w języku polskim nazwa ta oznacza odzież z tak zwanej drugiej ręki, czyli rzeczy używane bądź nowe, nie noszone, które ktoś kupił i nie miał z nich żadnego pożytku. Pomysł na wprowadzenie do Polski sklepów z tanią odzieżą, zapoczątkowany został w latach 90 XX wieku. Początkowo, były to jedyne sklepy, gdzie można było dostać tanią odzież w prawie każdym rozmiarze. Popularność second handów rozwinęła się w Polsce na początku XXI wieku. Polska stała się głównym importerem tej odzieży, a wejście Polski 1 maja 2004 roku do Unii Europejskiej doprowadziło do otworzenia się nowych ścieżek umożliwiających wymianę z innymi krajami.

    Ludzie podchodzą do second handów bardzo sceptycznie, nie są do końca przekonani do rzeczywistej, dobrej jakości danego produkty. Mimo to, nawet ci najwięksi anty fani tego rodzaju sklepów, czasem zaglądają do second handów, aby kupić coś za niższą cenę, a czasem trafić na rzeczy firmowe, które normalnie mogłyby by kosztować ok. 60 zł, a nie 15 czy 20 zł. Tak więc, nie można od razu nastawiać się na nie i myśleć, że używana odzież jest gorsza, warto najpierw poznać dany sklep, a dopiero potem go oceniać. ladbrokes welcome bonus